srijeda, 12. ožujka 2014.

Stari kofer


Eto, stigao je i on na red. Još jedna stvar koju sam 'naslijedila' iz seobe o kojoj sam već pisala. Oprala sam ga i posušila i sad... razmišljam što s njim.
Unutrašnjost je obljepljena kariranim papirom pa ne znam da li da ga ogulim i prebojam ili ostavim. Dalje, ima lijepe metalne okove crvene boje, koji su već zahrđali i izguljeni pa ne moram raditi taj lažni 'shabby look'. Ako ih ostavim, crvena zahtijeva i neki decoupage u crvenim tonovima, a ja imam predivni rižin papir s ljubičastim hortenzijama, koji bi na bijeloj podlozi izgledao predivno!


Baš sam na mukama, ipak slatkim mukama. Malo ću još istraživati po Internetu u potrazi za inspiracijom...



3 komentara:

  1. jedva čekam što ćeš i kako napraviti. i ja imam jedan takav, pogledaj ga (http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/12/starinski-kartonski-kofer-i-haljine.html), nisam još na čistu što bih sa njim - mislila sam stolić (?)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš me zanima kako ćeš gs još preurediti :D lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh...super je...i ja bi bila na mukama!
    Sigurna sam da ćeš ga ti urediti na najbolji mogući način i jedva čekam da to vidim!
    :)

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...