nedjelja, 2. ožujka 2014.

Tri okvira


Tri okvira za slike napravila sam od gipsa. Kalup je četvrtast 20 x 20 cm, a kako sam napravila nešto 'lakši' gips (obično se pravi u omjeru voda 1: gips 1) na poleđinu sam nalijepila deblji karton kako mi okvir ne bi pukao.


Iako je bijel, sve sam obojala bijelom akrilnom bojom jer se gips ipak diranjem praši i sipa. Dugo sam razmišljala što da stavim u okvir, a onda sam se sjetila moje zbirke školjaka i izabrala ova tri primjerka. Ne mora u okviru stajati samo slika...




Broj komentara: 8:

  1. Savršeno su ti ispali!
    Odličan detalj sa školjkom u sredini :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, još samo da ih smjestim negdje na zid.

      Izbriši
  2. Koja dobra ideja...Odlično ti je ispalo i ja ti moram "ukrasti" ideju, mogu li ?! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa naravno da smiješ. Mi smo jedni drugima inspiracija.

      Izbriši
  3. divno su ispali okviri a školjke su se super uklopile u njih, baš super ideja..lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvek me oduswvw radovi sa morskim motivima.Divno si ih uradila i slozila! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...