petak, 28. ožujka 2014.

Zeko i tratinčice


Zeko i proljetno cvijeće nisu samo dekor za Uskrs, a s Uskrsom zapravo nemaju nikakve veze, kao ni jaja. Ostalo nam to iz poganskih običaja dolaženja proljeća kad se budila priroda stavrao novi život. A Uskrs pada baš u to doba pa se sve to ispremiješalo i zadržalo.
Napravila sam ovaj proljetni dekor za verandu u pletenoj košari, koju sam spasila iz jednog kontejnera. Obojala sam je akrilnomu bijelom bojom i napunila slamom.


Kultivirane tratinčice se prve pojave na tržnicama, osim maćuhica, ali meni su maćuhice već dosadile jer u Hrvatskoj se sade posvuda kao da nema nikakvog drugog cvijeća. Smjestila sam ih u dva glinena lončića. Rupice u lončićima sam zatvorila voskom da se tratinčice mogu zaliti, a ne bude poplava u verandi!



Zapunila sam još s malo slame pa dodala jednu figuricu zeca, kamen, nekoliko puževih kućica. Volim kad je sve prirodno pa uvijek na izletima u prirodu skupljam školjke, kućice, grančice, mahovinu, lišajeve...
Zadovoljna sam dekorom, dovoljno je da izmami osmjeh i meni i mojim posjetiteljima kad otvore ulazna vrata.

Broj komentara: 5:

  1. Kompletna korpa je divna, predivna. A fotkama sam odusevljena!!!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se toliko sviđa. I ja se tako osjećam svaki put kad je vidim.

      Izbriši
  2. love your flower!!! angie from germany

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna korpica je genijalna,dekoracija iz snova vjeruj mi..smijem ti reći da bih ju ukrala hehe..pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...