petak, 18. travnja 2014.

Sretan Uskrs!


Eto, približio se i Uskrs. Dom sam već dekorirala u toku tjedna, više onako u proljetnom stilu s cvijećem i košaricama, sada sam svemu tomu samo dodala obojana jaja i pokojeg zečića.  Radila sam decoupage ispuhana jaja s raznim motivima kao i jaja za košaricu, koja će se i jesti za doručak.


Već tradicionalno, bojam jaja u ljuskama crvenog luka, koje vrijedno skupljam od početka godine. Šro ih je više, to je ova divna prirodno smeđa boja intenzivnija. Obojana jaja protrljam u rukama s malo masti da budu sjajna. Ona mast od slanine ipak ima miris na dim, koji mi se ne sviđa.


Motivi na jajima su, naravno, listovi i cvijetovi pričvršćeni najlon čarapom da ostanu na mjestu dok se jaja ne obojaju. Kako se čarapa ne priljubi uz list baš posve jednako, nakon skidanja dobije se ovaj lijepi batik efekt. Ali, vjerujem da to većina vas već zna.


Nekoliko jaja sam na isti način obojala u bojama za jaja. Nedavno sam čula da se jaja mogu bojati u orahovim cvijetovima, ali nikada to nisam probala. Vjerujem da se dobije smeđa boja jer dobro znam kako orah boja prste kad ga skupljam bez rukavica! Ima li netko iskustva s tim?
Želim vam svima sretan Uskrs!




2 komentara:

  1. Divno si ukrasila jaja i košaricu
    Sretan i tebi Uskrs ..pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Vesna,prekrasne dekoracije si izradila,stvarno si napravila dom posebnim to je sigurno.
    Želim ti sretan Uskrs i sve najljepše!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...