subota, 3. svibnja 2014.

Tags


Ne znam kako vama, ali meni su ovi kišni dani sad već stavrno dosadili. Još ako ste navikli biti vani, a ja jesam, biti zatvoren u kuću prava je mora. Ne gledam TV - samo 'drnda' uključen pa više slušam, nego gledam. Ni za kompjuterom ne mogu samo prelistavati stranice, a da nešto ne napravim - složim albume, pobrišem sve nepotrebno i sl. Imam dosta posla srediti datoteke jer sam prošli tjedan promijenila OS u Windows 7 i ne mogu doći k sebi kako sve brzo funkcionira. Konačno mogu pisati i komentirati postove bez živciranja. Bye, bye, XP.


Već sam prošetala jer moram bar malo biti na svježem zraku, a sad opet grmi i čini se slijedi 568 pljusak po redu! Nisam dugo ništa kreativno napravila osim u vrtu. Više ne idem na sajmove jer mi nitko ne zna reći smijem li tako prodavati kreacije. A bliži se sakam cvijeća i moji mini vrtovi u posudama od hipertufe su se lani brzo rasprodali. Bolje se ne petljati s poreznom. A kad je tako, čemu gomilati sve te stvari? Ionako ih već imam pun ormarić. I čini mi se, završiti će kao pokloni.


Zato sam se 'bacila' na digitalne kolaže i napravila ovih nekoliko' tagova' za print.

Hvala Megan s bloga  'Lilac and Lavender' za podlogu za tag.

1 komentar:

  1. Kiša i kiša,stvarno je bilo već previše,ali nekada je ona i dobra da nas malo primiri,i opet se nađe nekog drugoga posla za obaviti i u kući..tagovi su super,uvijek ti sve super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...