utorak, 1. srpnja 2014.

S daškom mora


Kad radim veće posude od hipertufe, uvijek ostane malo materijala; nedovoljno za veće posude, ali dovoljno za napr. ovakve svijećnjake. Jednostavno napunim male plastične lončiće za cvijeće i gore utisnem otvor za buduću lučicu. Sad je ljeto, toplo vrijeme pa su posude do sutradan (cca. 24 sata) dovoljno suhe da ih mogu obraditi žičanom četkom.


Na ove sam, dodatno, nalijepila male školjke - malo 'morskog štiha' za kontinentalne večeri. Zapravo sam radila sam još jedan križ po narudžbi za na groblje.


Ide dosta biljčica, a ukomponirala sam i kamenje (s mora, naravno) pa time ipak malo uštedim na sadnom materijalu. Glavno da su ljudi zadovoljni.




3 komentara:

  1. Jako lepo i mastovito! Posebno mi se svidja kako si uradila krst.
    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Diiivno :) Baš mi se dopada kao i ova nova boja tvoga bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ovo genijalno,ja nikako da se krenem i izradim si tako nešto.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...