nedjelja, 8. studenoga 2015.

Izbjeljivanje češera


Češeri su mi jedan od najdražih prirodnih materijala, osobito za cvjetne aranžmane za Božić. Čitavu godinu sakupljam češere raunih vrsta borova, a poneki stignu i s mora. Ove sam godine po prvi put odlučila izbijeliti češere - izgledaju divno i ne moram ih bojati.
Posuda, koju napunim češerima, je obična plastična boca od 1.5 L, kojoj odrežem gornji uski dio. Manjih češera će, naravno, stati više pa sam počela s njima. Jednostavno ih zalijem varikinom i opteretim da ne isplivaju.


Neka stoje u varikini negdje vani najviše 24 sata. Ovom prvom turom sam jako zadovoljna. Češeri su poprlično pobijelili i imaju neki antikni izgled. Sad još samo da se osuše, najbolje prirodno, na suncu ili uz peć kako bi se opet otvorili.


Jedva čekam da se osuše. Već imam ideje...









2 komentara:

  1. baš su super izbjelili, kako si se samo sjetila toga sa varikinom nebi mi ni palo na pamet, češeri su uvijek super za dekoracije a vjerujem da češ ih ti odlično iskoristiti :D lp

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...