ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Vijenac za vrata


Nakon mog prvog vijenca od mahovine slijedio je i drugi jer netko je viknuo: 'I meni jedan!' I što da radim? Otišla sam po mahovinu i napravila ovaj vijenac.
Uvijek trebam nekakvu osnovu na koju sve pričvrščujem i lijepim. Često mi bude žao potrošiti napr. vijenac od slame, koji je sam po sebi lijep. Ne znam kako mi nije prije palo na pamet napraviti osnovu od starih novina? Vrlo je čvrsta, naročito ako se još oblijepi s onom širokom, smeđom trakom.



2 komentara:

  1. Izvrsna ideja - vijenac od novina! Sviđa mi se ovaj prirodan izgled, prirodni ukrasi, pun pogodak

    OdgovoriIzbriši
  2. I još recikliraš i ništa ne košta. Na kraju opet sve može u kompost.

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...