četvrtak, 26. studenoga 2015.

Zvijezda 2: Adventni - konačno moj!


Zvijezda se dobro osušila i dovoljno je čvrsta da mogu nastaviti dalje. Najprije sam zalijepila kartonsko dno i ispunila posudu novinskim papirom gotovo do vrha. Oko centimetar prostora do vrha treba mi da mahovina i ukrasi  lijepo 'sjednu' u posudu. U sredini sam napravila postolje za svijeće od duple kutije topljenog sira na koju sam još zalijepila karton da bude čvršće. Sve sam zalijepila ljepilom za drvo. Sad otprilike možete zaključiti koliko je zvijezda velika.


Četiri postolja za svijeće napravila sam od kartonske role obljepljene tankim plutom (podmetači za čaše). Sve lijepim ljepilom za drvo jer kad se osuši, fantastično čvrsto drži. Malo sam ih još pričvrstila klamericom, da drži dok se ljepilo ne posuši. Postoja su gotovo do vrha ispunjena novinskim papirom. Svijeće su, zapravo, male, ali s postoljem izgledaju višlje. Treba štedjeti; male koštaju 10 kn, a samo malo veće duplo! Ne trebam ni spominjati koliko koštaju velike. Svaka je svijeća zavezana mašnom od 'špage' i dodan je mali tag s brojem, isto izrezan od pluta.


Kad se i to posušilo, napravila sam adventni aranžman. Zvijezdu sam prekrila mahovinom i dodala razne sitne ukrase.


Izbjeljeni češeri su me zbilja oduševili i napraviti ču ih još!




2 komentara:

  1. Zvijezda ti je krasna! I sama ideja i izvedba! Potaknula si me da se upustim u izbjeljivanje šiški, zadovoljna sam rezultatom.
    Sretan Advent!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Posla je dosta, ali vrijedno rezultata.

      Izbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...