četvrtak, 12. studenoga 2015.

Zvijezda


Posudu u obliku zvijezde radila sam prošli vikend. Za nju treba dosta materijala: kora drveta, lišajevi, tvrdi karton, ljepilo za drvo, vruće ljepilo, mali žirevi (ovi su od američkog hrasta, kojeg imamo u parku) i njhove kapice. Najviše treba strpljenja jer čekam da se sve posuši nekoliko puta.


Za lijepljenje stranica koristim ljepilo za drvo jer ono doista jako čvrsto drži. Silikon katkada odpadne i sve se rastavi. Najprije treba napraviti zvijezdu od kartona. Dobila sam velike table čvrstog kartona iz likovnih mapa za OŠ. Debeo je dva milimetra i stranica je bila duga 40 cm. Od njih sam izrezala 6 traka širokih 8 cm.


Svaku treba popola presaviti i potom izrezati na polovini polovina utore. Na jednoj traci po jedan utor treba biti gore i dolje, kako bi se zvijezda mogla sastaviti. Jednostavno. Unutar peterokuta moraju se trake malo skratiti da bolje sjednu u utore. Zalijepila sam trake koje čine peterokut da se zvijezda ne pomiče. Potom sam zalijepila koru drveta i pričvrstila kvačicama dok se ne posuše. Prvo gornji red pa nakon sušenja donji red. Kad je sve dobro suho (dan, dan i pol, ovisi kako ste lijepili), vrućim ljepilom sam zalijepila komadiće lišajeva (ako pronađete onaj srebrni), žireve i kapice ispunjavajući mjesta gdje nema kore.


Ovako izgleda rezultat. Sad se još suši, a iskoristiti ću je za adventni aranžman.
Nastavak slijedi!




Nema komentara:

Objavi komentar

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...