nedjelja, 20. prosinca 2015.

U verandici


Nekoliko dana prije samog Božića počnem sa dekoriranjem doma. Koristim svježi materijal pa bi se od topline kuće iglice smreke do Božića već osipale, a ostalo uvenulo. Danas sam postavila dekor u verandici.


Vijenac od mahovine se dobro drži je je mahovina bila mokra kad sam je motala, a na podlozi je od papira koji je vlagu upio i pomalo je otpušta. Nekoliko puta sam ga i pošpricala vodom da ostane svježe zelen. Ostavila sam ružmarin i dodala dvije drvene kućice (hvala D i T - preslatke su).


Aranžman je posve jednostavan: velika staklena vaza puna češera, grančica šimšira, nekoliko drvenih ukrasa, crvena traka i vijenac, koji sam napravila od papira i omotala jednim kariranim vunenim šalom te crvenom tankom vunom.
Ne treba puno za dobar efekt, a uz to ne košta gotovo ništa.



1 komentar:

  1. Lijep dekor, pogotovo vijenac od mahovine. Volim ovakav prirodni ugođaj, veranda odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Uvijek vas je lijepo vidjeti ovdje. Hvala na posjeti i komentarima.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...